Koncept DORAD
PROWADZENIE FACEBOOK'A

Media społecznościowe to nie platforma biznesowa nastawiona na sprzedaż. Ilość fanów na Facebooku nie przełoży się na wyniki firmy, jeśli zostanie w ten sposób potraktowana. Publikowanie treści ofertowych i skupienie na marce będzie miało skutki odwrotne do zamierzonych, bo użytkownicy Facebooka nie tego oczekują. Od marca 2014 roku fanpage'e zmagają się ze spadkiem zasięgu organicznego, co oznacza, że publikowane treści trafiają zaledwie do 2-4% fanów.


Prowadzenie fanpage'a na Facebooku nie jest tak prostym zadaniem, jak mogłoby się wydawać. Wiedzą o tym wszyscy administratorzy fanpage'y, których publikowane treści nie spełniają minimum wiązanych z nimi oczekiwań. W istocie prowadzenie profilu firmowego to nie tylko regularne dodawanie treści, spamowanie ofertami i wysiłki, by angażować fanów w aktywność pod postami. Bowiem nawet najciekawsze treści będą ignorowane przez algorytmy Facebooka, a ich zamieszczanie przypominać będzie pisanie do szuflady.


Facebook to doskonałe narzędzie komunikacji marki i fanów, z niewyobrażalnym potencjałem, pod warunkiem, że posiada się wiedzę i umiejętności pozwalające korzystać z niego w sposób profesjonalny. W każdym innym przypadku jest to strata czasu, strata energii i często utrata fanów.


Profesjonalne prowadzenie fanpage'a to przede wszystkim zaplanowanie strategii, określenie realnej grupy docelowej (nie prawdą jest, że im więcej fanów tym lepiej. Przy tak ograniczonym zasięgu publikowane treści docierające do osób niezainteresowanych produktem czy usługą stają się bezwartościowe), optymalizacja kampanii reklamowej. Ponadto do prowadzenia fanpage'a wykorzystuje się szereg narzędzi analitycznych, dzięki którym możemy zmaksymalizować zasięg publikowanych treści.


Może się wydawać, że wystarczy przeczytać publikację na ten temat lub przejść kilkugodzinne szkolenie. Niestety, żadna wiedza w ten sposób nabyta nie będzie wystarczająca ani aktualna. Facebook prężnie rozwija swoje możliwości, a czasem je obcina. Zmiany zachodzą praktycznie codziennie, dlatego obowiązkiem profesjonalisty jest śledzenie tych zmian, testowanie nowych funkcji i bieżąca optymalizacja działań prowadzonych na fanpage'u.


My, jako facebookowi profesjonaliści i zarazem pasjonaci branży social media oferujemy obsługę fanpage'y na najwyższym poziomie, z uwzględnieniem długoterminowych celów Klienta. Zawsze tworzymy dopasowaną do oczekiwań strategię, integrujemy plan działania z ogólną strategią firmy, wybieramy najlepsze rozwiązania. Profil firmowy jest prowadzony profesjonalnie, kreatywnie, z pasją i zaangażowaniem. Efekty współpracy są mierzalne.

Oprócz działań na Facebooku proponujemy również indywidualne konsultacje, podczas których profesjonalista poświęca się w stu procentach analizie wskazanego fanpage'a, odpowiada na pytania związane z funkcjonowaniem Facebooka i podsuwa najkorzystniejsze rozwiązania. Konsultacje są doskonałym pomysłem dla mikroprzedsiębiorców i osób samodzielnie zarządzających własnymi fanpage'ami, bo pozwalają na bieżącą analizę prowadzonych działań i gwarantują maksymalizację ich efektywności.



Oferujemy współpracę w zakresie:


  • Tworzenia fanpage'a od podstaw
  • Prowadzenia fanpage'a
  • Planowania strategii obecności marki na Facebooku
  • Konsultacji związanych z Facebookiem